26 marca 2014

Ta książka ruszyła każdą strunę w moim sercu:) Choć narracja jest dość dziwna i czasami trzeba wrócić do poprzedniego wersu to jednak jest przesycona uczuciami od pierwszej kartki do ostatniej.

Katarzyna jest młodą studentką medycyny, która po śmierci rodziców przeniosła się do innego miasta i do innej uczelni, tam spotyka Michała. Jest to przyjaźń połączona z miłością, choć oboje od tego drugiego się bardzo wzbraniają. Późniejsze nie przewidziane przypadki, zwroty akcji, zazdrość, walka o ukochaną, wszystko razem się łączy i tworzy wyśmienitą całość. Jest też mały dreszczyk emocji, ale tego już nie zdradzę.

Jak przewrotne bywa życie, jedną nie przemyślaną decyzją, jednym słowem za dużo powiedzianym lub za mało, można zmienić całe swoje życie. Albo się stoczyć na samo dno lub wzbić się w niebo na skrzydłach. O prawdziwej miłość nie zapomina się nigdy.
Dla książki daję 10/10 :)

7 komentarzy:

  1. Jaka piękna okładka. Z chęcią przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze polecam, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna okładka :) Zgadzam się w pełni. I z prawdziwą przyjemnością przeczytałabym tę książkę :) Czuję się zachęcona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak mam :) jak mnie zachęci okładka to szybciej po nią sięgam :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda! a okladka powalajaca <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O książce już słyszałam, jednak nie miałam okazji przeczytać. Jak nadarzy się okazja na pewno sięgnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:) Mam nadzieję, że dzięki nim dowiem się czegoś nowego:)